У 2017-2018 навчальному році почала роботу над проблемою:
Обрала для себе інструментарій для забезпечення формуючого оцінювання учнів
"Застосування методу формуючого оцінювання учнів як засіб розвитку їх самоспрямування у навчанні".
Метод формуючого оцінювання передбачає формування в учнів наступних навичок:
- встановлення цілей навчання;
- розвиток і застосування поставлених цілей;
- розвиток мислення, що обумовлює вчинення обґрунтованого вибору засобів навчання;
- аналіз, доступ, управління, інтеграція, оцінювання і створення інформації в різних формах і різними засобами;
- здатність працювати у команді і керувати іншими;
- здатність виявляти, аналізувати та вирішувати проблеми;
- відстеження власного розуміння і власних навчальних потреб, пошук необхідних ресурсів для цього та трансформація знань;
- демонстрація етичної поведінки при особистій взаємодії.
На першому етапі опрацювала науково-методичну літературу з означеної проблеми:
- "Формуюче оцінювання в курсі з допрофільної підготовки за програмою Intel «Шлях до успіху», Дементієвська Ніна Петрівна, науковий співробітник відділу лабораторних комплексів засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів
навчання НАПН України; - "Цілепокладання", Ж: "Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології", 2016, № 2 (56);
- "Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій українській школі", електронне наукове фахове видання "Народна освіта";
- Формуюче оцінювання як перспективний шлях розвитку нового педагогічного мислення / О. Марченко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 50-54.
Обрала для себе інструментарій для забезпечення формуючого оцінювання учнів
- контрольні аркуші,
- опитувальники,
- таблиці: "Знаю - цікавить - дізнався",
- Google-документи,
- мозковий штурм,
- ментальні карти,
- віртуальні дошки,
- форми, звіти, щоденники, блоги,
- журнали,
- календарі,
- інструменти швидкого зворотнього зв'язку:
kahootBeekastKlaxoonQuiz YourselfSocrativePlayposit
- критеріальні оцінювальні таблиці.
Коментарі
Дописати коментар